Menu
Financieel

Weg vrij voor expansie van technologieontwikkelaar en digital advertising specialist

Rabobank Amsterdam voorziet Adcombi Group van een extra financiering. Dat stelt de organisatie – waarin digital advertising agency Marqeting en technologieontwikkelaar Adcombi zijn verenigd – in staat sneller vorm te geven aan verdere groei, innovatie en productontwikkeling.

Marqeting is een full-service marketingbureau, gespecialiseerd in digital advertising. Adcombi ontwikkelt selfservice software op het gebied van display advertising voor mediabureaus en voor franchise- en dealerorganisaties. Adcombi Group bedient opdrachtgevers als Toyota, Plus supermarkten en Aegon.

Brandstof voor groei
Adcombi Group ontwikkelde vorig jaar onder andere Multi-Advertising, een succesvolle tool waarmee landelijke online reclamecampagnes custom made kunnen worden ingericht op lokaal niveau. CEO Steven van Randwijck: “We hebben de afgelopen jaren een transitie in de markt in gang gezet en deze financiering maakt het mogelijk die verder te versnellen. Het geeft ons de brandstof om verder vorm te geven aan groei, productontwikkeling en innovatie. We zijn in dat kader bovendien op zoek naar toptalent dat een bijdrage kan leveren aan ons team.” Robbert Buijs, medeoprichter en CFO: “Rabobank Amsterdam is veel meer dan een financier. Het is echt een partner in business, die begrijpt wat wij doen en waar we heen willen. We vinden elkaar in de ambitie om optimaal groeipotentieel te realiseren door een gerichte allocatie van middelen.”

Over de redacteur

Ik vind het erg leuk om u leuke tips voor een dagje uit of weekendje weg te geven.